Share

1. Iti deschizi o firma
Odata ce ai raspunsul la urmatoarele intrebari cui ma adresez, cine imi sunt clientii, ce le vand, de unde ma aprovizionez, care e concurenta, ce preturi au ei, ce preturi am eu…si pusa la punct baza legala, treci la pasul al doilea si te orientezi “prin oras” sa vezi unde gasesti un “vad comercial” mai bun.

2. Alegi un nume de domeniu. Acesta va fi adresa magazinului tau online. Cu cat este mai scurta si mai simpla adresa domeniului ales pentru magazinul tau, cu atat mai bine.

3. Alegi un pachet de gazduire web. Odata ce vrei un site / magazin virtual, trebuie ca fisierele acestuia sa fie gazduite pe un server.

4. Crearea propriu-zisa a magazinului online. Aici, bineinteles o sa apelezi la o firma de webdesign, una de incredere.

5. Optimizarea magazinului tau online. Odata creata structura magazinului virtual, va trebui incluse in sursa paginilor cuvintele cheie si descrierile pe care te bazezi.
Optimizarea SEO se face pentru o mai buna vizibilitate a site-ului / magazinului virtual in cautarile prin intermediul motoarelor de cautare.

6. Modalitati de expediere si plata. Trebuie sa tineti cont de modalitatile prin care veti onora comenzile primite prin intermediul magazinului online.

Iata cateva dintre cele mai populare modalitati de plata online:

E-commerce BRD
www.epayment.ro
PayPal
Google Checkout


7. Promovarea online a magazinului virtual. Fara o promovare adecvata e ca si cum magazinul tau nu ar exista. Trebuie sa pui mare accent pe o campanie puternica de promovare online si nu numai, sa stabilesti un buget lunar ptr primul trimestru.

sursa: pamdesign.ro